Under pressure

Min helg har varit så bra! Bara skön hemmakväll på fredagen så jobb på tranan till tre på lördagen. På vägen hem knackade jag på hos puffen för att krama om henne lite. Hon var hemma över helgen och jag har inte träffat henne på länge! I samma stund som jag kom intrampande på gården steg Markis ut ur bilen. Riktigt snabba var vi med duschandet och allt där så vi var nästan i tid till Karin (inte ofta det händer). Jenny, Ida, Emma och Cissi kom också dit och vi hade lite förchill innan vi begav oss till margaretasalen och PA:s kräftskiva.
Där blev det mat, dans, musikuppträde och lekar. Så hade alla fått uppdrag under tallriken som vi skulle göra under kvällen. Marikas var att önska "Jag vill vara din Margareta". Ja, jag vet inte hur många gånger vi fick lyssna på den!
Senare drog vi girls till terrassen. Jonne och Adam var där! Skojigt värre! Såg många andra bekanta ansikten med, men så är det ju fkp vi pratar om.
     
En härlig promenad med mössa på blev det på söndagmorgonen. Jag verkligen älskar hösten just nu!
Världens bästa Karin var på tur mellan Mellerud och Västervik så hon stannade till här igår eftermiddag. Hon gosade ner sig i soffan hos mig och Marika och våra täcken. Det blev skvaller och sällskapsspel. Alltid helt bäst när vi umgås alla tre! Det blev pizza och Sex and the City-filmen hos Björn på kvällen.
Idag har vi varit i stan och fikat, varit på lärcenter en sväng. Vi hann även med en tripp till Skövde. Så mys!
Vi här värsta planerna för framtiden nu. Helt bäst!


Karin hade med en överraskning till oss.

 

Kommentarer
Postat av: Marika

typ bästa helgen med de bästa!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback