To be where there's life

Tränat klart för dagen, blev gympan idag. Imorgon är det ju v.42 och älgjakt så det blir bara löpning hemmakring i mörkret. Och jag, jag gillar inte mörkret så mycket därför ska detta undvikas och imorgon blir det gröna milen i Skövde.

Helgen har varit så lugn som den bara kan bli. Lite jobb igår och sen somnade jag i soffan innan nio. Seriöst liksom!
Söndagar är en perfekt dag för att bara surfa runt och kolla på lite allt möjligt. Av någon anledning hamnade jag på min och Marikas resdagbok. Läste nog närmare en tredjedel av allt vi skrivt. Hur kul hade vi inte? Gah!



Och så glada var vi när vi kom hem. Men det var innan vi visst hur tråkigt det skulle bli.


Nu måste jag verkligen få tag på Marika! Känns som det var en eeevighet sen jag pratade med henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback