577 gånger två

Som alla kanske märkt så glider jag mest runt nuförtiden. Det har det dock blivit ändring på den här veckan. Jobb igår och idag, ja även imorgon och fredag. Snacka om att jag kommer att vara helt dö på fredagkväll. Det är ganska skoj att jobba faktiskt...eller ja fram till halv åtta för sen är det helt folktomt!
Så har det blivit värsta kallt bara sådär. När jag slutade igår fick jag skapa rutorna på bilen! Utan vantar! Kallt som bara attan och inte nog med det så funkar inte rumpvärmen i pärlan! Så det var en kall hemfärd!

Det var ganska kul när jag pratade med Karin imorses. Ringde vid kvart över tio sådär men inget svar. En kvart senare eller så ringer hon tillbaka och det första jag hör är "Har inte du lärt dig någoting? RInga mig kvart över tio!!!" Maddes kommentar var en stor suck och "Hon har väl säkret varit ute och sprungit!" Hahah. Ja, ingen av dem är varken så morgonpigg eller springfanatiker som jag! Men jag tycker om dem ändå!

Så en helt sjuk grej. På fb är jag taggade i 577 foton, det är exakt lika många som Marika är taggad i. Hur stor är chansen liksom? Min själsfrände och kundvagnskompis:)


Kommentarer
Postat av: marika

naaaw så sött!;)hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback