Många kära återseenden

Stockholm tur och retur -den korta versionen

06.00, tisdag morgon. Första gången på flera månader som jag är tvungen att pallra mig upp så tidigt. Segt var det och det enda som for i huvudet var "Hur klarade jag egentligen alla 03.50-morgonar på Limitless?"
Iallfall vi kom iväg, vi=pappa och jag, och mot Stockholm styrdes eller ja, först busskroten i Höla. Det var ett äventyr i sig!
Väl i sthlm blev det lite mat innan jag sa hej då till pappa och kollade runt lite. Köpte ett par svarta brallor, så det var fint.


Sen träffade jag syssling Martina, en lång fika och massor prat:)
Efter det tog jag mig hem till Calle. Erik dök såklart upp han med! Under kvällen blev det lite vin, pussel, chicago och prat. Trevligt. Så igår när Calle jobbade tog jag det mest lugnt. Fick tag i Jon, som nuförtiden pluggar i huvudstaden, så jag åkte in till city för att hänga med honom ett tag.
 
Chill hemma hos Calle resten av kvällen,

 

Idag var det den stora dagen liksom. Mot Arlanda bar det av och FEAST-provet del 1. Minst sagt spännande! Jag var inte så nervös faktiskt. Provet var till och med skoj! Det var 6olika delar, allt ifrån engelskan till 3-d seende testades! Helt crazy.

Nu är det bara att vänta. 2veckor. Hoppas hoppas hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback