Nostalgi

Oj, nu var det ett tag sedan. Det har helt enkelt inte funnits något att skriva om. Man kan väl säga att jag mest flyter runt. Blir en hel del träning. Blev glatt överraskad imorses då jag kunde gå utan några bekymmer trots att jag körde tufft med backintervaller igår! Hur som helst det som hänt idag är klippning och biobesök. High School Musical 3. Och ja, jag kände mig ett par år för gammal.
Gjorde även ett ryck och la upp lite gamla gymnasiekort på fb. Många härliga minnen kan jag säga!

Dags för sängen och Rena Rama Rolf.


Kommentarer
Postat av: Jon

High School musical är inte ok, Linnéa :D

Postat av: marika

Mm det var minst sagt nostalgi! tur att ngn liver upp de gamla goda minnena! Men England? Vart tog englandsresan vägen?! ;)

2008-10-23 @ 10:15:25
URL: http://marikalarsson.blogg.se/
Postat av: Spotlights

Fin bloggdesign har du iaf :) Hoppas du får en bra dag.

2008-10-23 @ 10:19:30
URL: http://spotlightss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback