Midsommar

När jag hade jobbat klart i fredags begav jag mig till Uddevalla. Närmare bestämt Unda camping. Där väntade Tinis, Krisse, Annie, Perry, Tommy, Hilding, Emil och Puka. Det var nämligen bara jag som hade oturen att jobba på midsommarafton. Matlagningen var i fullgång då jag kom ner. När allt var klart slog vi oss ner vid köksbordet i vår väldigt midsommarvänliga stuga. Till maten blev det både nubbe och sång, så härligt! Framåt kvällen när vi hade värmt upp i stugan begav vi oss till campingens dansbana. Där höll vi sedan till hela kvällen och dansade både bugg och foxtrot. Såå kul!
Tankan var att jag skulle åkt hem igår, men vi hade så väldigt trevligt så planen ändrades och jag stannade en natt till. Det blev en soft dag. Lite solning, en tripp till Uddevalla för mig, Tinis och Perry, pizzaätning och chillfest.

Tack alla för en helt underbar helg!!!

Nu blir det intervallträning innan jag och Marika ska till Skövde för att kika på Sex And The City - the Movie!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback