Feber: 39°C

Ligger sjuk i sängen, igen(!). Min kropp är inte van vid svenska klimatet eller så har den helt enkelt fått en chock av all träning. Sen kan det ju också vara sömnbrist. Jag sover så fruktansvärt dåligt! usch! Iallafall nu ligger jag här, tycker synd om mig själv, och ska snart kolla på Harry Potter 5.
Hade bokat tid för att ta sista TBE-sprutan och sista Twinrix-sprutan. Men icke. Har man ont i halsen så är det ingen bra idé. Jag följde iallafall med mina systrar och efter den utflykten var jag helt slut. Annie kom och hälsade på! Vi slängde oss i soffan, skvallrade och kollade på Rena Rama Rolf . I LOVE IT! Tack Perry!

  
Jobb imorgon men vi får se hur det blir med det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback