Redan fyra veckor

Imorses var jag på syo-möte för att försöka reda ut mitt liv. Trots att Chalmers fortfarande är ett frågetecken är jag nu anmäld till lärcenter i höst. Det är inte speciellt lockande att ha Svenska B framför sig igen! Men det är bara att bita i det sura äpplet. Sen vet jag ju inte om jag kommer in på läkare ändå...men det är värt ett försök. Tror jag iallafall.
Resten av dagen var allmänt slö. Läste lite. Manda och jag sparkade lite boll i trädgården, då är det sommarfeeling.
Måndag som det är, så var det en del som skulle till Lidköping. Men inte jag. Inte Marika heller för den delen. Vi var och kollade in McDonalds-sekts-förfesten och skjutsade dem till bussen. Efter åkte jag, Jonne och Adam med hem till Marika och kollade film. Rätt segt att köra hem därifrån mitt i natten. Tur att jag hade Sahara Hotnights-cd i bilen. Bästa bilmusiken ever!

Nu är jag trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback