Sista dagen som 18-åring

Det är ganska skönt att bara gå hemma och grejsa. Synd att man hinner tänka så väldigt mycket bara. Första tisdags-OLen är avklarad nu. Gick fint förutom att jag fastnade i ett brännässlehav igen(!), jag fattar inte hur jag lyckas?! Längtar riktigt mycket till o-ringen nu. Inte precis för att jag är i toppform och kommer göra så otroligt bra ifrån mig utan för att det bara ska bli så fruktansvärt skoj! Är så kul att hänga med alla orienteringskompisar och bara ha det gött!

Ifrån att det såg helt dött ut på midsommar så har två alternativ kommit upp. Bestämde mig tillslut för att åka med Tinis, Krisse och Annie plus några fler till Unda camping. Var så otoligt längesedan vi fyra gjorde något tokigt! Det kanske inte blir så jättecrazy men väldigt mysigt! Andra alternativet hade varit att åka upp till Calle och Erik med Marika. Längtar jättemycket efter pojkarna men ja det får bli en annan gång....Och jag lovar mig själv att det inte ska dröja allt för länge!
Tänker faktiskt på dem VARJE dag. Eftersom så fort jag sätter mig i bilen spelas Timbalands Apologize på radion. Den låten är sååå Calle och Erik!!! Gud vad jag saknar Er!!!

Imorgon fyller jag år. 19år. Har blivit varnad av många att det är den mest menigslösa åldern att fylla. Jag får se hur det känns imorgon. Det firas iallafall med ett pass på pa:s, 6-16. Usch, ja vi får se hur kul det blir...

Kommentarer
Postat av: Elinore Gustavsson

Funderade lite förut på vilka från vår förra klass som har blogg.. men jag kom inte på nån, vet du nån mer?



Kom iaf in hit till dig för att kolla hur du har det, hemma och så nu igen? Fler resor på g, eller vad händer i framtiden?



<ushh och fy för brännässlor, jag orienterar ju inte men det räcker nästan att sätta foten utanför dörren häromkring för att bränna sig, och varje gång gör det sådär jätteont, skitlänge..

Men du måste nästan smörja in dig med nåt i förebyggande syfte innan du ger dig ut i skogen eller?



Kommer ihåg när man var liten och tyckte EXTREMT synd om sig själv när man fått brännässle-anfall.. Precis så synd tycker jag om mig själv när det händer än idag! Såå.. Jo, brännässlor suger..





OCH---->Grattis i efterskott!



Kram Elinore G


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback