Trevlig helg

Är fortfarande lite sjuk. Seegt! Helgen har ändå varit toppen för jag har varit i gbg hos Jonas. Så kul att träffas igen! Med en latte i handen satte vi oss och kollade på paddanbåtarna och pratade länge. Prata igen nio månader gör man inte precis på en kvart. Under kvällen satt vi och kollade igenom alla konfakorten. Helt sjukt hur små vi såg ut att vara. Då kände man sig jättevuxen. haha! Men gud vad roligt vi hade! Så skoj att prata gamla minnen. Sen blev det filmtittning innan vi somnade. Idag har gick vi runt i stan och kollade. Köpte ett ballt linne:-) Så kom Jens och då blev det en latte igen. Trevligt!


Mindre trevligt var det när jag gick på tåget hem mot fkp igen. Det var totalt fullsmockat! Jobbigt läge liksom. Men så plötsligt får jag syn på Jacob, så jag slog mig ner på golvet bredvid honom. Det hade blivit väldigt segt annars!

Shit, nu måste jag skynda mig in till stan. Kolla EM-finalen hos Ola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback