En halv stortå-nagel färre.

Imorses blev det lite orientering i hemmaskogen. Skoj, trots ösregn och hav av brännässlor, som gjorde mina lår alldels knottriga.  Annars har jag bara gått hemma och fixat hela dagen. Lyckades slå i stortå så halva nageln försvann...
Så sitter jag här och lyssnar på Winnerbäck. Måste verkligen åka ner och kolla när han spelar på Slottskogsvallen!

Var inne i Mandas garderob förut för att se om hon hade något fint. Hittade ett rutigt linne och tyckte verkligen att det var lite aussie-feeling över det. Så rätt jag hade! Visst hade lillasystern köpte det när de var och hälsade på mig.

Snart kommer farmor, Sven och morbror Sten. Det blir god mat och tårta, för att fira mig litegrann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback