19-årsdag i fotbollenstecken

Jag är helt slut.
Nittonårsdagen igår var en pärs. Tjugo i fem vaknar jag av något oljud och fattar först ingenting, efter några sekunder slår det mig att det är min familj som sjunger. Efter att ha lämnat av paketen försvinner de fort tillbaka till sina sängar. Så där satt jag i min säng jättetrött och öppnade paket helt själv.
Jag drack en kopp te och sen bar det av mot PAs. Första arbetespasset efter resan. Ett 10h-pass på golvet. Det gick över förväntan! Jag och Marika gick ganska så mycket ihop vilket ledde till rätt mycket skratt. Tiden bara flög förbi faktiskt.

För att ladda inför Sverige-Ryssland så kom grabbarna ut hit och det spelades lite fotboll. Efter 10min spel och två självmål stod det 1-1, så nivån var inte jättehög. Däremot hade vi så kul! Matchen kollade vi sen på hemma hos mig, Sverige-tröjorna var på och flaggorna framme men inte hjälpte detta! Deppiga åkte grabbarna hem, Ola, Alex och Filip stannade dock en stund och kollade på lite SATC med oss. 

 
  

Det var helt enkelt en väldigt bra födelsedag. Och jag fick biljett till Lasse!!! Så fick jag världens gulligaste present av Marika. Hon hade gjort ett fotoalbum med massor av kort på oss två ifrån vår resa. Hela jag blev bara ett stort leende när jag kollade i det! Fick många söta hälsningar under dagen men det var ett samtal jag väntade på hela dagen som aldrig kom....

Så här lät det imorses:

Jag: Godmorgon
Marika: Godmorgon
Jag: Fy faan vad jag är trött!
Marika: gahhh, jag med!
Jag: Jag känner mig as bakfull.
Marika: Precis vad jag tänkte säga!
(Vi drack inte en droppe igår)

Helt slut och halvsovande gav vi oss iväg mot PAs, igen.

Nu måste jag vila lite


Kommentarer
Postat av: Elinore Gustavsson

Okej..

hoppas de är lungt om jag länkar till dig, för de är kul att kunna gå in å läsa ibland.. kommer ju inte ihåg adressen annars!



Och glad midsommar föresten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback