Sol, varmt, härligt!

Varm, skön och aktiv dag. Den började med lite gräsklippning och annat grejs i trädgården. En stund stekande i solen innan jag snörade på cykelskorna. När jag var i Varnhem kom jag på att Tinisen kanske jobbade. Det gjorde hon så jag satte mig i bakstugan och tjötade medan hon bakade bröd. För någon vecka sedan lovade jag Jonne att han skulle få komma hit och testa att rida på mina hästar. Idag var det äntligen dags. Marika som absolut inte ville missa det hela var här också och det gick faktiskt över förväntan! Jag fick mig ett riktigt gott skratt iallafall. Men han var duktig!
 

Kvällen har tillbringats i beachvolleybollgropen och på Donkens uteservering. Sommar liksom!
  

Dagen slutar med SATC och ångest inför 11h-passet imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Damn va heta vi är! =)

2008-07-03 @ 22:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback