Aldrig riktigt slut

Redan fredag och mardrömsveckan tillhör snart det förflutna. Hetl otroligt bra har det gått. Kan det vara så att jag har Bundaberg och krälandet i tomatodlingen att tacka för detta? Något är det helt klart iallafall för så trött som jag var på pas förra sommaren.
Jag har nog inte berättat att pärlan har fått en kusin, "the white pearl 2" även känd som plutten/skrutten. Passande nog så är det Marika som kör runt i den. Inte nog med att vi alltid kommer till jobbet i tights och flipflops så kör vi även liknande bilen. Det finns dock en sak som skiljer dem åt,(eller ja rätt många egentligen) men den här grejen är riktigt kul. Gubben som hjälpte Marika att sätta in en nya högtalar och radio märkte en dag att hon glömt att putta in choken. Därför satte han in en stor röd vippande varningshand på instrumentbrädan med texkten STOP. Redan när jag såg den började jag skratta men det blir bättre. När hon sedan drar ut choken och startar bilen så börjar den lysa rött! hahaha! Så kul!!!

Inte långt kvar till o-ringen! Drar direkt när jag slutat imorgon. Värsta ballt blir det!















Skön bild ifrån förra året


Kommentarer
Postat av: marika

hahahaHA, och du tror ja vill ha den där eller? ;)

men ja kan ju fasiken inte med att ta bort den när han varit så "snäll" o satt dit den...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback