Lång dag

Det är verkligen inte kul att jobba 10-21,15. Inte idag iallfall. Förstår inte vad alla har gjort idag, för handlade gjorde ingen!
Skönt att det bara är imorgon också innan jag har lite ledig. Två dagar iallafall! När det är lite att göra hinner jag tänka massor. Oftast kommer jag på grejer jag glömt att göra. Som idag kom jag på att jag inte svarat på antagningen till lärcenter i höst, och den skulle varit inne igår.Oops! Plus att jag skulle faxa till taxback igen för de hade tydligen inte fått alla mina papper. Så när jag kom hem förut började jag yra runt som en borttappad höna och hittade inga papper, men med lite hjälp av min kära mor så trollade vi fram dem. Skönt att ha det fixat.
Allsångs-tisdag idag. Brolle var där! Så jag måste bara kolla in det. För han är bra. Men inte lika bra som Lasse!!!

LASSE ÄR KUNG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback