Hugger i sten

Två av sex jobbiga dagar avklarade. Mycket jobb och lite sömn. Halsen är typ bra så det har blivit lite träning och ja, det har väl gått sådär.
Söndag: Ruskela-runda med far. JOBBIGT! Min nästan obefintliga vader höll på att sprängas..
Måndag: Slapp jogg på berget. En gubbe springer om och säger "Det går tungt idag!". Vet inte om han syftade på mitt krampaktiga steg eller sig själv...
Tisdag: OL-träning med giffarna. Går fint tills jag lyckas spinga rätt i ett jordgetingbo och få X antal stick på benet!

Marika och jag har äntligen fixat iordning inbjudan och så till kräftskiva! Allt kommer bli kanon!
Och snart är det o-ringen. Jag ska gå in för att bara ha hur kul som helst. Tror inte att det blir så jättesvårt!

jobb imorgon 11-19.30 så det blir gött. Kort dag nästan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback