Ett liv utan kamera

Precis hemkommen ifrån jobbet. Gick rätt snabbt idag även fast det var lite folk. Marika jobbade med så det var gött. Båda gick till stängning så sen hoppade vi in i en bil och strögade runt lite. Har blivit lite standard typ! Men det är värsta bra så vi kan skvallra av oss. Idag var det till och med folk att titta på eftersom det är Måndaxklubben-dag.
Tidigare idag var jag i Skövde och lämnade in min allra käraste ägodel (kameran). Den ska få ny fin lack! Det betyder dock att jag är kameralös i några veckor, och det är inte kul! Ska försöka fjäska lite för syrran så jag kan låna hennes.
Har också hunnit med att springa idag! Skönt att träna igen, halsen är inte på topp men det struntar jag i nu.
Imorgon blir det jobb hela långa dagen! Hoppas på att det är många roliga som handlar!

Nu är det bara 4dagar kvar till LASSE!!!

Kommentarer
Postat av: marika

vi har iaf ngt kul att se fram emot ja....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback