Puh!

Yes, då kan man stoltsera med ett MVG i engelska A. Bokredovisningen igår gick bra så nu är det slut med den skiten.
Jag har i och för sig en grej kvar att göra i svenskan men det får vänta lite för först måste jag fira.

Efter lunch med Marika på Mingan så var det dags för det årliga pepparkakshusbakandet. Det är seriöst vill jag lova. Egen ritning och allt, men så tycker jag att sånt är väldigt skoj. 
Årets bak:




Förra årets bak blev sådär. Marika och jag tog den lätta vägen och köpte (under ett av alla besök på IKEA i Sydney) ett Annas pepparkakshus som var bara att sätta ihop. Det blev toppen fint, men förblev dock så endast några timmar. Sen var det bara en alldels mjuk hög av alltihopa....Vår Koreanska flatmate tyckte att detta var väldigt roligt! Och vi konstaterade att det helt enkelt är för hög luftfuktighet för pepparkakshus down under.

Så idag har det bara varit alldeles för mycket. Flängt hit och dit och överallt. Mitt hår är numera mörkt brunt igen, tiptopp blev det!  Skaraborg by night i Skara, snö, kallt och kul är en bra sammanfattning.

Jo, det blir en favorit i repris i sommar. Coldplay på Stockholms Stadion! Yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback