Andra advent

Nu sitter jag här igen med ett, än så länge, ganska tomt worddokument framför mig. Tanken är att jag ska jobba med min bokredovisning men jag fastnade framför Parlamentet, det har precis slutat så kanske kan jag ta tag i det nu. Som tur är har jag iallfall bokat in en dag, på onsdag är det som gäller. Wish me luck.

Vet inte om det har varit lite sömn den gångna veckan men efter lunch så la jag mig i soffan för att kolla på Britney-dokumentären som sändes på fyran igår. Jag somnade. Såklart är det inte det som är det konstiga utan jag sov djup och länge. Ja, tre timmar. Jag blir väckt av pappa halv sex och usch vad irriterad jag var.
Helt lost var jag, i min värld var det morgon och kunde inte av någon anledning fatta varför pappa väckte mig. Han tjatar om att springa och massa annat skit.
Så tillslut drar jag mig upp och medan jag sakta går ner för trappan kommer huvudet ikapp mig. Först tänkte jag shit, vad länge jag måste sovit, hela natten liksom. Så helt plötsligt kopplar jag, snacka om att känna säg dum.

Efter att vaknat till liv och käkat en lussekatt var jag fit for fight och begav mig gympasalen för lite innebandy. Helt galet jobbigt! Men ack så skoj!

Min andra hjärnhalva har varit i gbg under helgen och inatt fick jag sms "Jag har dansat på bardisken;-)".
Haha! Kan ju säga att vi tränade på det en del i Sydney!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback