Jobb, klappar och surf

Nu är det mycket jobb. Det är nästan att man ska göra ett "camp" i fikarummet för att slippa åka hem emellan, men bara nästan. Jag har varit på Blåsippan i veckan med, barnen är bara för söta. Hoppas på mycket dagis/skola efter jul sen när det inte är så mycket på ICA. Så är det väldigt skoj med.
Igår jobbade jag iallfall exakt samma tid som Marika. Det är bäst. Fast vi lyckas ju alltid göra bort oss på något sätt, så det finns många kunder som har fått sig ett skratt men det bjuder vi på!
Efter jobbet stack vi till Skövde för lite julklappsinköp. Jag handlade det sista och är därmed helt klar! Sen åkte vi hem till mig och bara tog det lugnt och kollade film. En surf-film! Det var verkligen riktigt längesedan vi hade en heldag så där. Och det saknar jag mycket!

Har massor som jag ska göra innan jobbet kl.14 så det är bäst att sätta igång. Men det är faktiskt en grej jag bara måste berätta. Fick ett sms av Sanna igår, där hon glatt berättade att jag är på framsidan på "alla" Skydive-broschyrer i hela Cairns! Hahaha! Hur stor är chansen? En på miljonen eller något! Helt galet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback