Julen

Ja, då är det dags att summera juldagarna.

Som sagt så jobbade jag en stund på julafton. Helt plötsligt kommer en väldigt välbekant figur in, vem var det om inte Marika! Det var väldigt otippat men skoj. Så det blev lite julklappsöppning, fick bland annat hela vår resedagbok utskriven i en mapp. Det är vad jag kalla BRA läsning! Man både skrattar och gråter.
Efter tre timmar var mitt pass över och jag sa God Jul till Ott, bytte om och begav mig till farmor. Där blev det mat och prat tillsammans med kusinerna. Hemåt styrde vi i lagom tid för att hinna kolla på Kalle. Senare kom Sten hit och det blev julklappsutdelning. Mat igen och sen var jag så så trött. Liten powernap innan vi gick på midnattsmässan.




Så juldagen, som vanligt lekte vi med våra julklapper och käkade lutfisk till lunch. På kvällen var det ju såklart utgång som gällde. Taggade till tusen skulle man kunna säga att vi var. Marika och jag var hemma hos henne först sen drog vi till Tommy. What a night!










Igår var jag ganska så väldigt seg, och det vet jag fler som var. Min räddning(?) var att jag faktiskt skulle jobba, så jag var ju tvungen att rycka upp mig. Kvällen bjöd på pizza med the Johansson family, en tradigtion som funnits länge nu. I år var verkligen alla med! Det var skoj!


Nu blir det träning och sen jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback