En sjuk jul?

Hela helgen blev lugn och det var nog bra. Min hals gör fortfarande lite ont och det är tråkigt för jag vill träna! Igår var det en lång lång dag. Jobb 8 till stängning så jag tror vi kom där ifrån runt 21.30 och det är länge.
Bra var det att Marika jobbade exakt likadant, vi hade till och med lunch och fika ihop! Sen att vi blir så otroligt oseriös är en annan sak, haha!
Ja, den dagen tog verkligen kål på mig. Tror jag somnade inom ett par minuter när jag väl slappnde av. Så jag var ju inte jätte sugen på det imorses, men jag var på plats 8 imorses igen.
Kan ju säga att det var väldigt skönt att lämna pas, stan och stressen bakom mig när jag åkte hem.

Nu väntar jag bara på att pappa ska komma hem och ta in granen, så länge tänker jag baka lite julgodis.



Jag kan inte säga annat än att jag längtar tillbaka till förra julen men Västerviksbrudarna. Precis som vi sa, så var saknade man kände förra året under jul ingenting mot vad jag känner nu!

Hoppas alla får en härlig julafton! Själv ska jag jobba en stund men efter blir det mys, och sen är det dags att börja ladda för juldagen! Syns då!

 
God Jul på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback