Massor av mat och massor av skratt

Det blev faktiskt några klappar inhandlade igår, plus att jag hittade en fin fransklänning (som jag gått och trånat efter ett tag nu) och en söt kofta så det blir julkläderna.
Tog med mig lilla syster ifrån stan, hon hade hängt i Freja och kollat på lussenattabandyn. Vi hann typ bara hem och byta kläder för att sen åka till Wrågården och käka. Mumsigt!

Jag hade lite smskontakt med min "syster" och det blev bestämt att det var en typisk åka-pulka-kväll. Så när jag verkligen inte kunde stoppa i mig mer for jag in till Cindy och Marika anslöt sig snart. Vi hade ett litet pulka-problem men efter en kupp så hade vi finfina sopsäckar att åka i. Mot slalombacken bar det av. Det gick så fort! Och det var så kul!'
Vi tog den långa vägen hem till Cindy, där vi satt och kollade på kort och "spelade" Med Andra Ord. Underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback