Joo, du..Kaarin......

Jag fattar verkligen inte var dagarna tar vägen. 2 december och jag har varit hemma i Sverige ett halvår. Och vad har jag gjort? Inget! Eller så känns det iallfall.

Den gångna helgen har jag lyssnat på härligt dalmål! Tror verkligen att det är den underbaraste dialekten som finns.
Jag ska dra helgen i korthet.

Stressade iväg efter jobbet i fredags. Mötte upp Jonas på ett försenat(ovanligt?!) X2000, vilket gjorde att vi missade det anslutande tåget. Efter lite buss och grejer så kom vi fram 40min sent.
Lugn kväll hemma hos Karin. Det blev sen frukost på lördagen innan vi åkte till Maxi och hälsade på en jättestressad Lovis. Fika på Kupolen och sen hem igen. Fest på kvällen, trevliga människor och dans på S2.
Söndag bjöd på mycket sömn, film och glöggmys hos Lovis och Furedal.
Då båda brudarna jobbade igår fick vi roa oss själva. Jag hann med ett träningspass medan Jonas sov. Det var nice. Sen blev det en ganska lugn dag med lite spel innan vi packade ihop allt och åkte ner till stan med Sofia för en fika.
Tråkigt att säga hej då till Borlängetjejerna! Hoppas verkligen att vi kan få till en helhelg om några månader igen! Och då, då är det nog min tur att var host, yeah!
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback