Mitchi!

Min eftermiddag igår tillbringades i Hökensåsskogen. Medeldistanstävling som inte gick något vidare. Skit rent utsagt! Var arg som ett bi så jag skynda mig med dusch och dyligt så jag bara kunde åka hem så fort som möjligt.



För att få lite positiv energi igen bestämdes det att jag skulle in till stan en sväng på kvällen. Jag hooka up med Marika när hon slutat jobbet och vi drog till Alek. Vi var lovade ett halvt fotbollslag att ragga på men de var endast fyra tappra själar där...Psalmboken och gitarren åkte fram och pojkarna bjöd på skön(?)sång. Vi drog vidare till tjejerna som dagen till ära hade matchande kläder och frisyr. Söta så! En sväng in på plantis blev det.

 

Karin har hittat en svensk Mitch! För er som inte vet är Mitch vår helt urgulliga surflärare i Aussi. Sötare kille för man leta efter! Så fort nån av oss nämner Mitch kommer ett åhhh ifrån alla andra.



Träffar Marika alldeles för lite nuförtiden! Vi måste ha nykter, icke backfull heldag snart. Eller vad säger du?

Kommentarer
Postat av: marika

Om vi måste!!!!!!!!!!!!!! Tid o plats?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback