I like the sun

Fikan med Ludde var bra. Satt  vid det bästa spaningsbordet och drack latte. Det kom förbi flera mer eller mindre kända faces, i och för sig så var de flesta ganska så väldigt välkända. Vi snackar ju trots allt om Falköping. Hoppas att jag hinner träffa Ludde nån mer gång innan han far tillbaka till Lunnevad.
Btw. Det är 13,6grader varmt(?) ute nu. Inom en timme eller två ska jag plaska runt i Bjärsjön. Är dags för Broddetorps årilga Iron Man, triathlontävlingen. Eftersom jag inte badat sen jag kom hem till Sverige (om man inte räknar doppet i ån på kräftskivan) är jag van vid 25+ och det är INTE så varmt i vattnet idag! Det vill jag lova! Men det ska bli riktigt skojsamt att köra på.
Sen blir det lite jobb, byfest ikväll.
Maraton?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback