ett stort tjockt brunt brev

Nu är äntligen det hemska kemiprovet gjort. Allra sista kemiprovet=D
Själva provet var inte så jättesvårt egentligen, så d va väldigt tur för ja tror inte d fanns en enda själ i klassen som orkade plugga till d! Nu är det bara fysikprovet nästa vecka sen är allt över, o d blir verkligen bara STUDENTSTUDENTSTUDENT!!!

På posten idag kom ett stort tjockt brunt brev adresserat till LInnéa Hoffman ifrån Work & Travel.
wiiiieeee!!!!, tänkte jag.
Där i fanns bekräftelse på att första delbetalningen var gjord o jag är helt garanterad plats på planet den 4:de september. Mer i hittade jag bland annat:
 - en karta över Australien
 - The official guide to Australia
 - Pre-departure handbook
 - info om olika dyk o surf kurser
 - visumansökningspapper

Jag verkligen toklängtar till hösten, just nu känner jag bara att det ska bli så skönt att få komma bort ifrån allting.

Kommentarer
Postat av: marika

wiiie!!jag lääääääängtar med!:)

Postat av: Elinore Gustavsson

Åh, vad kul att åka till australien!!

2007-05-19 @ 11:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback