Studentfirande * 7

Det var en hård dag igår. Vid 12.00 packade jag o Tinis in oss i Fiaten tillsammans med blommor o diverse andra grejer för att bege oss till Skara. Kl.12.30 sprang Krisse o Annie ut.

image70

Efter att ha önskat dem lycka till så drog vi vidare till Skövde o Kavelbrogymnasiet där Adam sprang ut kl.13.45. Vi hann dit alldeles perfekt i tid! Det fick endast bli en väldig snabb visit för att sedan ta oss upp till Västerhöjdgymnasiet, där Anna o Frey sprang ut kl.14.00. Anna hittade vi nästan direkt medan för att komma till Frey var vi tvungna att korsa HELA folkmassan. Den enda som vi tyvärr inte hann med va Gurra som sprang ut med volvogymnasiet kl.13.00. Av en ren slump stöter vi på honom i folkhavet utanför västerhöjd då vi letade efter Frey, så d va jättebra! 

image73image75
image72image74


Framåt kvällningen åkte jag, Olivia o pappa till familjen Kardell i Skövde för att fira Martin som tagit studenten. Det blev ett långt kalas men jag hade jättekul!!! Det blev bestämt att ja, Olivia, Martin o Johan ska ut o festa tillsammans i sommar =)
Vid nio-tiden skulle Martin iväg igen så jag o Olivia skjutsade honom. Vilken färd!
Martin tjatade i ett o höll på att glömma av att säga vart vi skulle hämta Henrik (som tur va stannade vi ändå för att Olivia o ja skulle byta skor), när vi väl hade hämtat Henrik o åkt iväg får vi vända för han har glömt sin biljett! haha
  image76image77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback