Midsommar

De senaste två dagarna har ja verkligen tagit det lugnt o vilat upp mej efter det vilda festandet under midsommar....
Skämt o sido så var mitt midsommarfirande inte speciellt hårt. Både jag o Marika tillbringade hela dagen på Pa:s, vilket fick till följd att vi sista timmarna i ren trötthet bara flummade ur. Det totalbrast när Marika hade sönder en dörr som jag sedan fick försöka laga(!) hahaha
Efter jobbet skyndade jag mej till Puffen. När jag kom var det uppdukat lång bord o vi fick riktig midsommarmat:
färsk potatis, gräddfil, köttbullar iofs var sillen utbytt mot lax. Riktigt gott var det!
Jag kände inte alls alla som var där men det var trevligt folk. Höjdpunkten på kvällen måste ändå varit när vi sprang ut i trädgården o dansade runt flaggstången. Kvällen blev ganska ung för mej eftersom jag skulle infinna mig på PA:s 07.45 på midsommardagen.
image78image79

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback