18181818181818181818181818181818181818!!!

Tidigt i morses blev jag väckt av skönsång (?) à la Hoffman Choir. Jag kan inte nu minnas exakt vilken låt det var, jag skulle chansa på "Jag må hon leva". Det var finfina presenter jag fick men dock ingen tårta utan jag sov vidare en stund till istället.
Förmiddagen bestod av att baka tårta o få andra sprutan av TBE vaccinet, sen bar det iväg till Skövde för TEORIPROV! Det gick alldels kalasbra =D
Vid femtiden kom Marika o grattade mig, o jag bjöd på min hemmabakta jordgubbstårta. Lite senare plingade det på dörren igen o utanför låg en present, ett Walkie-talkie set. Med lappen " Så att du o Marika inte tappar bort varandra" /Andreas, Alec, Jeppe, Oscar & Ola. De är så söta! Min tårta tog slut på nafs o vi planerade Danmarks semester=P
När grabbarna o Marika lämnat Hov brummade Tinis in på gårdsplan=)

Det är så skönt att äntligen va 18. Jag har verkligen längtat!!!
I sommar blir d mycket partaj =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback