Mjölby nästa

Min kära blogg har haft lite sommarlov.
Mest för att jag verkligen inte har tid att sitta här o filosofera. Min tid går mest åt till att jobba & träna.
Jobba ja, förra veckan var hemsk! Usch, det kändes som jag bodde på PA:s men pengarna behövs ju till Australien. När jag har jobbat idag ska jag inte sätta min fot där på över en vecka, för på söndag pack jag, Olivia o pappa in oss i husvagnen och drar till Mjölby.
Jag har tidigare varit i Mjölby en gång. Det var hösten 2003 och första konfa-tjuvstarten. Tänk att det är snart 4 år sedan, det är verkligen helt sjukt! Aja btw anledningen den här gången är faktiskt också orientering, O-RINGEN!
O-ringen är verkligen höjdpunkten på året, så himla kul är det! Det är en folkfest utan dess like=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback