snöööö

Nu kommer det ju faktiskt lite snö!
Men man ska inte säga hej förrän man har kommit över bäcken heter det ju, så jag ska inte jubla än. Förmodligen försvinner den inom den snarast framtiden.
Gårdagskvällen spenderade jag hos Marika. Tidigare på dagen så var vi på PA:s och handlade ingredienser som vi tänkte tjoffa ihop till en superb kyckligengryta. Då vi var klara var det gägg både högt och lågt i köket men så blev ju maten kalasgod också! Till efterrätt blev det såklart fruktsallad, fruktomaner som vi är =P
Vi tänkte se en baseball film precis innan vi skulle sova, när vi gjort oss iordning så uppmanade vi varandra, "nu somnar vi inte då".  Jag tror inte ens att jag såg fem minuter på filmen! Snacka om att somna som en stock.

Nu är ja jätteseeeeeg och jag måste skriva på min specialidrottsinlämning om doping. Usch vad jag inte har lust med det! Jag får helt enkelt rycka upp mej lite.... Ikväll ska vi ha lite reunion med "the gang", men Gurra åker till Gent idag så han kan inte vara med=( Så det blir Frey & Anna, Tinis & Jens, Krisse & Tommy, Adam och förmodligen kommer Puffen en sväng också. Vi ska käka pizza och mysa lite här =)

Nu finns det ingen återvändo utan det är dopingarbetet som gäller....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback