lovet närmar sig sitt slut

Usch, nu är det bara en kväll, en natt, en dag, och ytterligare en kväll och natt innan det vanliga kneget börjar igen. Lovet har varit sköööönt. Egentligen har det inte hänt så mkt, men jag har verkligen haft lov. Vilket visserligen betyder att när skolan drar igång så har jag rätt mkt som måste göras, men det är ett senare problem...fast senare börjar närma sig nu!
Det här är nog första jullovet på väääldigt länge som det inte ens har kommit några små snöflingor, värmen är ju nästan tryckande så det är ingen is på sjön heller. Liksom idag när jag sprang så hade jag varken mössa eller vantar och var tokvarm ändå! 
Börjar blir lite smått orolig för hur det ska gå med min Tjejvasa. Även fast det inte är sådär jättelångt att åka så måste jag faktiskt träna lite skidor innan. Så NU måste det bli kallt och snö!

Gårdagskvällen var jätteskojig!
Jag och Olivia jobbadel på en bekants 50-års fest. Det var buffé så vi fixade så allt såg bra ut och fyllde på när det var slut. Sen blev det ju en hel del disk å så med. Vilken fest det var! Det var 97 gäster och livemusik med dans. Jag kände nog varenda en som var där så det var riktigt kul att prata med alla.


Servering


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback