första dagen i skolan och jag är helt slut!

Igår tillbringade jag kvällen hos Marika. Vi hade sista-kvällen-på-jullovet-mys =)
Hon hämtade mej i Floby och vi hyrde film, nu har vi kommit in i komediträsket! Det blev filmen
"She's the man". Väl hemma hos Marika käkade vi för ovanlighetens skull tacos, mumma! Så tänkte vi va lite smarta och började kolla på filmen ganska tidigt, den var kanon! Sen började tjattret om Australien, studenten och allt möjligt, och klockan bara rullade på.
I julklapp fick Marika en fitnessboll så vi var tvungna att testa lite övningar.......eller rättare sagt jag fick åla runt där på golvet och försöka göra som Marika sa. Vilket var lättare sagt än gjort eftersom hon skratta som en tok och läste felstavad engelska. Då träningspasset var över var det dags att sova.
Efter inte ens fyra timmars sömn, ringde den hemska väckarklockan och d var bara på't igen!
Som tur var så bestod skoldagen bara av två labbar och jag blev hämtad av Olivia vid elva-tiden.
Väl hemma tog jag en jätteskön tupplur och sen for jag och mamma till Skara för att testa balklänning. Efter torsdagens besvikelse då det kändes som jag aldrig skulle hitta någon som jag tyckte va fin och satt fin osv, så gick det riktigt bra faktiskt=) Jag tror att jag har bestämt mig vilken jag vill ha, tog lite kort med mobilen som ja ska visa för min baldejt Jonne imorgon! Så börjar övertalningsförsöken också, hehe, jag vill sååå gärna att han ska ha väst och smoking,

Lite sovmorgon imorgon blir skönt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback