Floby tur&retur på hålet

Franskabokrecentionen är klar och det är dags för lite kvalitetstid med min blogg.
Idag har jag egentligen inte gjort något vettigt alls, men ja antar att man ska ha sådana dagar med.
Jag o Marika skippade(!) tomtegröten i skolan idag, även fast det är enligt mej den absolut godaste skolmat som finns! Men det blev mat på hotellet istället för att sedan åka hem till Marika för att släppa ut hennes pållar. Så blev vi helt enkelt lite sena till religon-temadagen....Jag kan ju inte precis påstå att vi hade missat ngt wiiehie-kul, så vi kortade av dagen lite....
Nu har vi äntligen bestämt ordentligt va vi ska klä ut oss till imorrn=)
Det kommer bli jättenajs, det lovar ja=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback