helg

Helgen har verkligen bara susat förbi, med sin topp i fredags!
Jag o Marika hade bestämt oss för att vara Oljeshejkar på Ålle då det var Tema Mångkulturell. Inte så jättekrångligt tänkte vi, men väldigt roligt! Så när jag tog tåget till Floby hade jag med mej ett par lakan, solglasögon, kedjor och skor (egentligen hade vi tänkt Flipflops men väderleken tillät inte det). Efter att snurrat på oss lakanen, målat lite mustach och staljat till oss, tog vi tåget tillbaka till Falköping. Alla männiksor kollade jättemycket på oss o det var bara liiite pinsamt! När vi kom in till stan säger Marika "vågar vi verkligen gå till Ludde i de här kläderna?"  hehe nääää, så det fick bli en taxi.
Hos Ludde var det grabb-klassförfest, men vi blev inte utslängda=P det blev som vanligt allsång med " I natt jag drömde", efter någon timme gick vi vidare till Jenny & Fille. Sen kom Camilla o vi åkte vidare till Emma en sväng, fast det blev bara säga hej o sen till Ålle. Det tog en stund för oss att komma till Ålle, eftersom vi var tvungna att åka o leta reda på Marikas jacka som hon slarvat bort =P.
Inne på Ålle kändes det som det var ganska mycket folk, o vi hade superkul som vanligt!
Marika o jag vann bästa utklädnad!!!

get thism?ngkulturellshejk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback