händelserika dagar

Jag börjar helt enkelt från början.

Lördag:
kl10.10 infann vi (jag, Elli och Andreas) oss hos Marika på Stenbacken. Vi arbetade med vår projektarbetsredovisning. Tidsoptimister som vi är blev det lite stressig som vanligt, men vi hann, Andreas var på jobbigt typ 2min innan han började. Vi hade riktigt kul och det kommer bli kanonbra!!!

Söndag:
Jag kunde ju glömma den slapp sköna söndag som jag hade sett fram emot. Vi åtta ringde väckarklockan och hela famlijen hoppade in i blien med mej vid ratten mot Lysekil det bar. Vi stannade till på Torp i Uddevalla o käkade såndär underbart god Pan Pizza-buffé. Eftersom E6:an har rasat fick vi åka färjan och ja blev lite orolig när alla stora monsterlångtradare åkte på den stackars lilla båten, men det gick ju bra. Kändes väldigt konstigt att va i Lysekilsområdet såhär på vintern..Orsaken till att vi va där och irrade var att vi skulle kolla på en ponny. Hon var jättesöt och snäll.


Måndag:

Började med en joggingtur direkt på morgonen. Det var riktigt tur annars hade ja aldrig vaknat. Fick tillbaka fysikprovet o det hade gott ganska bra faktiskt=) Efter skolan var det PA:s som gällde, en tjej som heter Anki försökte lära mej kassan. Först var det verkligen massor att tänka på men sen i slutet tycker jag att det gick riktigt bra faktiskt=) Sanna jobbade också så när vi hade slutat åkte vi till Camilla som hade lite tjej-taco-kväll. Det var jättetrevligt den lilla stund som jag var där.

Idag har min söta Flippan fått komma till de evigt gröna ängarna. Usch vad hemskt det är! 
Hon har i allafall inte ont längre, men det är inte direkt det första man tänker på.


 flippan ögaflippan 3flippanFlippan2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback