10 underbara dagar framför mig

Vad skönt det känns att ha en vecka framför sig med bara lov. Med tanke på namnet så ett lov fyllt med sportiga aktiviteter. Jag tror inte att skillnaden för mej blir sådär jättestor, jag är ju ganska sportiga ändå tycker ja =P Jag tänkter iaf snurra på mej grillorna o ta en sväng på sjön, det hör till när det är vinter o lov. Jag hade tänkt att försöka hålla mej uppe på isen iår! 
Idag på mattelektionen när hela klassen satt och var allmänt glada för att lovet var väldigt nära, säger får kära mattelärare:
 - Om ni får tid på lovet så är det ett ypperligt tillfälle att räkna matte, för vi har ju faktiskt ett prov som står o knackar på dörren.(v10)
Jag menar hallå!

Dagens dilemma:
Gå på souled out konserten imorgon eller inte?
Just nu känner ja mej jättetrött o seg, så det känns inte som ja kommer orka ngt imorrn heller. Ludde har tjatat typ hela veckan och igår o idag verkligen trakasserat mej. Jag har typ bestämt mej för att gå. Så blir Luddeludd glad också=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback