Måndaxklubben

Det tog visserligen hela sommaren innan jag lyckades ta mig till till sommarens partyställe nr.1.
Första måndagen på hela sommaren som jag  1) inte slutade sent på måndag/ började tidigt tisdsag 2) var hemma 3) var frisk (nästan iallafall). Som vanligt var det lite lagom veligt innan o det slutade med att när Marika o jag skulle boka bussplats var det fullt. skit också! Så då började det roliga med att på något sätt pussla ihop det efterlängtade Måndaxklubben-besöket ändå. Trots att vi lyckades fixa detta var missödena inte över än, onej!
Ett handplock grejer är en trasig BH, skoskav, borttappat frittidskort
Väl inne på Stadt var det helt kanon!!!


Kommentarer
Postat av: marika

oh yeah, vi kan grejen med att pussla! ;)
tack eva för skjutsen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback