Hårt jobb + karneval i stan

Äntligen var det dags för karneval i stan igen! och jag kunde inte vara med. Istället tillbringade jag kvällen där jag nästan bott i sommar, på pas. Kvällen var olidigt seg-
Det var typ inget folk som handlade. Visst det var en del konstigt folk och handlade, som en tysk soldat, en boxare, en åsna. Från halv sju och två timmar framåt var det nästan helt folktomt...Istället ramlade folket in precis innan stängningsdags, jippi!?. Aja tillslut kom jag iväg och fick lite skjuts ner till plantis för att leta reda på några vänner. Det roliga var att jag egentligen inte hade någon som helst aning om hur de såg ut!
Jag var bland de fåtal som hade vanliga kläder på sig, snacka om att känna sig utmobbad. Alex var snäll o gav mig en gitarr att ha runt halsen iallafall. En sak som är säker är att nästa gång det blir karneval ska jag tusan i mig inte jobba!
image87  image86
image88 

Kommentarer
Postat av: Elinore Gustavsson

Haha,, det är ola vA? heheh, nice outfit!

Postat av: Linnea

haha japp det är det

2008-06-19 @ 16:19:44
URL: http://neaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback