EN MÅNAD KVAR!

Nedräkningen har börjat.
Om exakt en månad är jag och Marika på väg mot vårt äventyr i Australien. Helt sjukt!

Det senaste dygnet har varit hårt.
Fredags kvällen tillbringades på PA:s, jag o Marika hann planera lite inför vårt avskedsparty!
Väl hemma kom jag i säng o sova lite innan det var dags (kl.2.00) att vara funktionär på U10mila (stor ungdomsstafett i orientering). Man är alltid jättetrött o det är kallt, men det är härligt!
I år fick jag vara kranskulla också. Så det var på med folkdräkten med såndär läskig blus med krage! Som tur var blev det ingen spurtstrid o Hagabypojkarna som vann var så snäll så.
När det uppdraget var klart åkte jag hem och vilade lite innan jobb på PAs väntade.

Efter ett dygn som detta är jag jättetrött och mina ögon är alldeles röda så nu ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: marika

har du ingen bild så vi får se dig som en söter kranskulla med?! :P

Postat av: anonymous

marika>http://sepro.se/foto/ol-2007/070804u-tiomila/DSC_1813.html

2007-08-11 @ 13:08:35
Postat av: marika

ohh, so sweet!! :)
tack för länken! :P

2007-08-13 @ 10:43:19
URL: http://marikaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback