Avskedsfest - nu är det verkligen inte länge kvar!

Nu är det nio dagar kvar tills jag sätter mig på ett plan och lämnar tryggheten här hemma i nio månader.
Avskedsfesten är avklarade och vilken tillställning det blev!
En härlig blandning av våra kära vänner kom till Disco Stoneback för att ta avsked av oss eller kom de kanske för att fira? Vi var ett fyrtiotal som gick loss på den superba festmåltiden, kvällen rullade på och det droppade in fler och fler människor. Många hade med sig små söta personliga presenter, jag blev jätteglad för allting!
 Det var en ganska jobbig känsla att ha alla de jag tycker om allra mest runt omkring mig samtidigt och veta att jag inte kommer att träffa dem på nio månader. Så det föll allt en och annan tår under kvällen.

Hur som helst så hoppas jag och tror att alla hade jättekul och tyckte det var en trevlig fest!!!


image89 image90image91 image92

http://www.pixbox.se/alb_show_id532858_page0.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback