varning för långt blogginlägg

I fredags var det ållefestare, mitt absolut sista. Temat var UV-ljus och som vanligt kom var jag o Marika lite sent ute med att komma på vad vi skulle klä ut oss till. På fredag förmiddag kläcktes idén om att vara astronaut, så Marika inhandlade lite grejer o kom till mig för att fixa vår utstyrsel. Jag själv tycker att det blev riktigt bra faktiskt=) Vi har dragit på oss en olat att alltid komma typ en timme senare än beräknat till förfesten, o den här gången var ju inte ngt undantag. Vi tog vårt rymdskepp hem till Jeppe för att ha klassförfest + några utbölingar. D var jättekul som väntat, med höjdpunkter som dansskola o Ola hela natten. Själva Ålle sen var inte någon jätte hit precis, d va inte så mkt folk där...Jag o Marika vann bästa utklädnad IGEN! Det måste väl ändå vara historiskt? Framåt natten hade vi ganska så ont i fötterna, hade endast dun tofflor på oss, så vi tog varsin bulle o glas saft och hade lite minipicknick. Sen hände en tråkig grej också. Det kändes ju inte riktigt bra längre, men det blev så himla dumt. Det känns lite tomt nu.


adamkaos 2kaosludde o ja


Efter att ha sovit fyra och en halv timme ringde väckarklockan o det var bara att hoppa upp ur sängen och packa orienteringsväskan. Mot Eskilstuna o 10-mila bar det iväg. Jag hade fått äran att springa i första laget sen Erica blev sjuk. Det var riktigt roligt, men shit va nervös jag va innan! Helena som är tokbra sprang ut på andra sträckan som 119:de o kom in som 8:de, helt sjukt verkligen! Efter att duschat o så, låg Anna o Jag i Hagens tält o bara tjötade o käkade lite. De vuxna i klubben tyckte att vi kunde gå ut å ragga lite killar istället, haha men d var ju kallt som tusan. Sen fick vi åkte hur långt som helst till bilen, egentligen skulle vi fått gå dubbelt så långt men som tur var hade varit lite fräck o felparkerat, så speakern ropade upp regestreringsnummret =P Väl hemma var jag inte förrän vid midnatt o då tog jag med mig dator till sängen o ställde upp den på en pall så att ja kunde ligga o kolla på herrstafetten. Lite nördigt haha.

Tillslut tänkte ja berätta lite vad jag har gjort idag. Marika o jag har varit i gbg en sväng. Eller egentligen började dagen med att jag tog ton med min underbara morgonröst o sjung för pappa som fyller år idag. Målet med göteborgsresan var för båda balskor, studentkläder. Jag hittade inget av det, o Marika hittade bara skor tills studenten. Så kunde vi inte låta bli att gå o kolla på backpackers-ryggsäckar. Vi kommer verkligen att försvinna bakom dem, fatta va stora de är! Så kom Jonas o umgicks med oss. Såååå himla kul, vi har inte träffats på verkligen hur längesen som helst!!! Förstår inte hur det har kunnat bli så, till nästa gången får d inte dröja så länge.

Tillsist vill jag bara säga grattis till er som har orkat läsa igenom allt detta =)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback