sjuksjuk.....men har fått medicin

Under helgen försvann ju mitt onda i halsen sakta men säkert o igår morgonen kände jag mej liksom hyffsat bra. Jag pysslade i stallet på förmiddagen o sen byltade vi (jag o olle) på oss massa kläder för att bege oss till Trandansen. Vi tog på oss sådana där jättestora o jätteheta reflexvästar som matchade ooootroligt bra till mina röda träningsoverallsbyxor, men vad gör man inte för att hjälpa klubben.
Det var alltså så att genom att va "P-vakter" på Trandansen så får klubben lite pengar. Vi stod där i två sega timmar för d va ju skitväder så d va typ inga fågelskådare där....=( 

image35  image36

Väl hemma igen kände jag att jag nog egentligen inte mådde bra, vilket ledde till att jag låg i soffan med filtar över mig resten av dagen. Så idag vaknade jag med dunderont i halsen o huvudvärk, jag fick åka till doktorn o bli petade sådär läskigt i halsen med en monster topps. Det var halsfluss=( så nu käkar jag Kåvepenin o tycker synd om mej själv. Dagens höjdpunkt var att ja o Olle skulle till Vero Moda för att prova kläder till modevisningen. Tyvärr hade inte kläderna inte kommit in än, så vi fick bara åka hem igen. Jag har även hunnit med att kolla på en film idag, utan att somna (!)
The Holiday den va riktigt bra, sådär mysig o så.

Ska kolla på Bring it on nu tänkte jag =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback