massa prat om STUDENTEN

Nu blir det bara mer och mer prat om studenten.
1. I veckan fick vi våra studentmössor =D Jag har varit jättenerövs över att det ska va fel storlek eller ngt annat konstigt men nu kan jag äntligen andas ut!
2. Marika & Filip o Jag & Jonne har äntligen bestämt hur vi ska åka till balen. Det blir en Rolls Royce, så d blir finfint!
3. Studentfester, ja d är ju verkligen superduper kul för alla som kan gå. Jag får ju dess värre inte det, o det är så fruktansvärt jättejättetråkigt! Det känns som jag står o tittar på min student istället för att vara med om den.

Jo, i onsdags var det 50-dagars fest på Mingus. Jag var ju som ni alla kanske förstår inte där. Som tur är har jag underbara klasskompisar som inte skulle gå dit. Vi var nio pers som va hemma hos Jonne o kika på filmen 300, eller ja vi såg väl typ 20 min av den. Men enligt killarna räckte det gott o väl för vi såg den absolut bästa scenen. Sen käkade vi lite pirre o busade lite=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback