Joyeuses Pâques

Då är snart påskehelgen över o jag tror att många med mej är lite rundar om magen efter några dagars frossande.
Min vän Adam går sista året på Hotell & Resturang så han har snart sitt slutprov. När han berättade d för några veckor sedan var vi väldigt snabba på att säga att vi vääääldigt gärna skulle hjälpa han att smaka när han skulle provlaga sin meny! Så i fredags blev vi inbjudna, å spänningen var på topp.
Menyn: 
Gurksoppa med Club sandwich
Späckad fläskfilé med pommes o portvinsås
Rom- Chokladbakelse med glass, apelsin och vit tryffel

Runt bortet satt gamla gänget samlat utom Frey, så hade vi utökat lite med Fredrik å Tommy. Jensa va på lan, vilket tinis morrade lite över =P Trots att jag var lite hängig med huvudvärk o ont i halsen hade vi supertrevligt o kul som alltid!!! 

Så ska det väl sägas ngt om påskafton med. Jag vet inte hur många gånger som planerna har ändras under veckan. Först så skulle jag såklart till Marika, få träffa Alingsåsarna igen som va längesen! men sen blev det inte så utan ja o fredrik skulle på en annan fest, o sen va d ännu rörigare. Tillslut hamnade jag hos Perry med Tinis, Krisse o Annie=) Tommy hade tydligt påpekat att klockan sju skulle maten serveras så typ tio i plockde tjejerna upp mej hos Fredrik. De hade bara stressat liiiite så de gjorde tydligt klart för alla att vi faktiskt var i tid! Först var det lite mingel med supergod drink o sen en jättegod Tacopizza à la Perry. Singstar plockades fram, sen stod alla o gal hela kvällen. Gamla godingar som; Listen to yout heartbeat, Sarah, Fångad av en stormvid, Eloise.

image29image30image31 image32image33image34



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback