det här livet tar dö på mig!

jo, det här livet tar dö på mig. Jag är så trött på att va sjuk. Det absolut värsta som finns är att bara gå runt här hemma o inte göra något alls. Min jätteintressanta dag har bestått av att kolla på tv, sitta vid datorn, kolla på film (Offside), käka lite, tvn igen, datorn igen, sen massa tv. Det är ju inte precis några Oscarsnominerade tvprogram som visas under förmiddagen precis....men från 14.10 ljusnar det lite då Vänner börjar tätt följt utav Sabrina, Fresh Prince i Bel Air, Sjunde himlen, Grey's anatomy och sist men inte minst Americas Funniest Home videos och vips så var klockan 18.00. Det är ju helt sjukt att ja kan det utan till! I vanliga fall kollar ja ju inte ens så här mkt tv på en månad.
Jag har fattat tycke för Grey's Anatomy o längtar lite efter att det ska börja då ja ligger där uppe i soffan. Så idag skyndade jag att käka lite mellenmål under slutet av Sjunde himlen för att sedan bänka mej framför tvn då Grey's Anatomy började. Tro d eller ej men ja somnade---- Fattar inte hur ja lyckades, liksom höjdpunkten på dagen o ja somnar!!!!

Det här blev visst ett riktigt TVnörd inlägg, men det är ju d dagen består av då man är sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback