a glorious summer's day

Vår termometer står nu på 27,3 så d kallar ja verkligen sommarvärme. Även om den är väldigt mycket precis mitt i solen just nu. Det härliga vädret betyder ju att jag har varit ute typ hela dagen, är så himla sugen på att träna nu men käkar fortfarande Kåvepenin.....
I morses va jag iaf på stadsteatern idag o tränat inför morgondagens modevisning. Jag ska gå modell för Vero Moda, så det gott folk får ni inte missa. Jag tror att det blir en fräsig show, tjejerna som har ordnat med det är verkligen duktiga!

Dagens goddag yxskaft:
Jag, Olivia o pappa är ute på gården o pratar
Olivia:
   - Det har ramlat ner två tegelpanner där (pekar på ett uthus)
Pappa: 
   - Jo, Per tog ju dem (syftar såklart på stormen Per)
Olivia: 
   - Mäh, vad skulle han med dem till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback