Snart snart jullov!!!

Det blev inget gbg för oss igår, så nu är julklappsshoppandet framskjutet till på torsdag!
Istället passade jag på att jogga en sväng med min far. Olyckligtvis lyckades jag med något konstigt så jag fick dunderont i min vadmuskel. Har väl typ överansträngt den eller nått, så jag har fått halta litegrann i skolan idag...

Ja, skolan var ju inte speciellt seriös idag, det var mest fika hela tiden!
Vöörmann var så gullig och hade med sig julmust och pepparkakor =) 
På franskan skulle alla ha med sig någonting för vi skulle ha lite knytkalas, jag tog med mej Marika =P
Maria (franskaläraren) blev jättejätteglad! haha Som vanligt fick vi välja en lite julklapp från henne, iår var det vita små julgransprydnadssaker. Jag tog en liten gunghäst som är vit med guldiga prickar!

Nu ska jag åka till Marika, vi ska ha sista-kvällen-innan-jullovet-mys =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback