Mitt dygn som engelsk fotbollssupporter

I tisdags tog jag mig ledigt från skolan, tyckte att jag behövde det. Var ju faktiskt en hel del grejer som jag var tvungen att ordna med innan kvällen. Marika kom hit efter lunch och då plockade vi fram våra underbara sykunskaper. Efter ganska mkt blod, svett och tårar (å massor skratt) var våra superheta shorts färdiga.
Då utstyrseln var klar började vi med andra "viktiga" saker som att måla naglarna vita och röda. Var sagt att vi skulle samlas i våran finfina festlokal värmestugan, klockan fem. Marika och Linnéa tänkte vad bra då åker vi hemifrån vid fyra så hinner vi jättebra med att handla osv. Som vanligt blev det lite sent och vi var ganska stressade när vi sprang in på PA:s i inte sååå fina kläder.
Adam hade gjort det jättefint i värmestugan med ballonger m.m och den var full utav röd-vita typer. Det var bara att byta om till vår heta outfit: -Vitt linne, halsduk, våra fina röd-vita shorts (som skulle knytas högt i midjan), röda knästrumpor och pannband. Så var det ju ansiktet med då, vitt med rött kors. En del drog hem till Jeppe och rakade håret (!) jag kände dock att det inte riktigt var något för mej. Det blev även kladdkrit-tatueringar i massor och tandpetare i armen!
 Alla var jättesöta verkligen!!!Vi hade så fruktansvärt kul, dansade till Marika och mina kanonskivor. Jo, så lärde de mej en ny lek: Ferrari-leken!Jag och Marika var jätteduktiga, bara det att mina bromsar lät lite för högt och Marika lät för mycket som en häst, men jag menar det är ju smådetaljer. Så var det pizza-tajm eller mer kycklingrulle-tajm för mej. 

 ÅLLE!!Vi hade riktigtriktigt superkalas kul!!!=D 


Efteråt hängde jag och Marika på Tinis å Jensa till Valentino, och sen blev det en sväng till dykarhuset där SP3B och SP3-FT huserade. Där var det inget drag alls, så ringde våra kära klasskompisar och undrade var vi var. Då tänkte ju vi att det säkert var håll-i-gång hos oss. Till vår besvikelse så låg ju typ alla i sina sovsäckar och halvsov, jag och Marika skällde ut dem ordentligt =)
Igång med musiken, och shit vad sura en del blev. Tihi det var väldigt kul faktiskt, Jonne blev så sur att han tog CD-spelare sladden…Det blev mkt trevligt ändå, jag och Marika behövde väl prata lite också. När alla hade gett upp försöket att sova och krupit upp ur deras sovsäckar, det tog väl ett par timmar….så plockade vi fram frukosten bröd och mjukost, lussebullar och pepparkakor!
 Sen var det ju dags att ladda för Ållypiaden. Vi prov körde lite hejarklacksramsor och sen försökte jag och Marika få igång festandet lite.Först var alla jätteanti, men sen tror jag att vi nog fick med typ sex pers till..Våran entré i odenhallens foajé var riktigt bra också!
Våran klass verkligen ägde på trampcykelracet!!! Synd där TE =P
Trampcykel-dream teamet bestod av John, Ludde och jag. Wieiieee´
Vi var våran grupp, så då var det semi mot SP3b i säcklöpning. 
Tillsist final mot BP i irländsk julafton.  

VI VANN!!!!! 

NV3e shalalalala NV3e shalalalalala

Vinnarbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback